قیمت پارتیشن اداری دوجداره- دکوتاپ

یکی از انواع پارتیشن اداری که امروزه میزان فروش بسیار بالایی دارد، پارتیشن اداری دوجداره است. پارتیشن‌های دوجداره به دلیل ویژگی‌هایی که دارند، با قیمت بالایی نسبت به سایر مدل‌ها عرضه می‌شوند؛ اما در کل به دلیل مزایایی که ارائه می‌کنند، ارزش هزینه کردن را دارند. اگر قصد دارید برای دفتر یا محیط کاری خود پارتیشن اداری دوجداره خریداری کنید، مطالعه ادامه مطالب می‌تواند به شما کمک کند.


خرید پارتیشن اداری دوجداره

برای تولید این نوع پارتیشن اداری از پروفیل آلومینیومی و شیشه سکوریت استفاده می‌شود. پارتیشن اداری دوجداره عایق صوتی و حرارتی خوبی بوده و برای استفاده در محیط‌های پر سر و صدا بسیار مناسب می‌باشد. اگر محیط کاری شلوغ و پر رفت و آمدی دارید، استفاده از این مدل را فراموش نکنید. همچنین با استفاده از پارتیشن اداری دوجداره می‌توانید تا حد زیادی از هدر رفت انرژی جلوگیری نمایید.


انواع پارتیشن اداری دوجداره

به طور کلی پارتیشن اداری دوجداره به دو گروه فریم دار و فریم لس تقسیم‌بندی می‌شود:

پارتیشن اداری دوجداره فریم دار

پارتیشن اداری فریم دار مدلی است که در قسمت‌های شیشه‌ای آن از فریم آلومینیومی استفاده می‌شود. به دلیل اینکه این نوع پارتیشن اداری توسط یک فریم ضخیم پوشیده می‌شود، مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های تکجداره دارد. شما می توانید این مدل پارتیشن اداری را در رنگ و طرح‌های مختلفی تهیه نمایید و با توجه به سلیقه خود، جذابیت خاصی به محیط ببخشید.

پارتیشن اداری دوجداره فریم لس

طراحی این مدل به صورتی است که در قسمت‌های شیشه‌ای آن فریم آلومینیومی به کار نمی‌رود. اگر قصد دارید فضای بازی را با میزان شفافیت بالا به وجود بیاورید، استفاده از پارتیشن‌های فریم لس می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. همچنین اگر محیط شرکت یا دفتر کاری شما تاریک است، پارتیشن‌های اداری فریم لس می‌توانند با عبور نور، میزان روشنایی فضا را افزایش دهند. ممکن است قصد داشته باشید تا دکوراسیون مدرن اداری را به وجود بیاورید؛بنابراین خرید پارتیشن اداری دوجداره فریم لس می‌تواند پیشنهاد خوبی در این خصوص  برای شما باشد.

قیمت پارتیشن اداری دوجداره

به طور کلی قیمت پارتیشن اداری به متریال استفاده شده برای تولید آن، ابعاد مورد نیاز کارفرما و ابزار و تجهیزات استفاده شده برای نصب آن بستگی دارد. پارتیشن‌های اداری دوجداره به دلیل مزایایی که دارند،با قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های تکجداره عرضه می شوند. پارتیشن اداری دوجداره عایق صوتی و حرارتی بوده که از منتشر شدن آلودگی صوتی و هدر رفت انرژی جلوگیری می‌کند. این دسته از پارتیشن‌ها مقاومت بیشتری دارند و می‌توان برای آن‌ها پرده کرکره نصب کرد.


بهترین مرکز فروش پارتیشن اداری

دکوتاپ پارتیشن یک شرکت پارتیشن اداری در تهران است که تمامی خدمات تولید و نصب پارتیشن اداری را با بهترین کیفیت و قیمت به شما هموطنان گرامی ارائه می‌کند. این مجموعه سابقه بالایی در زمینه تولید انواع پارتیشن داشته و از تیمی حرفه‌ای و با تجربه تشکیل شده است. دکوتاپ یکی از بهترین پارتیشن کار در تهران محسوب می‌شود که امکان خرید اقساطی پارتیشن اداری از  https://decootop.com/را فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت انواع پارتیشن اداری، ثبت سفارش و یا هرگونه اطلاعات بیشتر، از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۶۲۷۰۲۸۴ با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد